środa, 1 kwietnia 2020

Dołączyłem do PATRONITE!


Oto strona, którą chciałbym Ci dziś polecić 

Moi drodzy Przyjaciele, Znajomi, Rodzino, Sympatycy, Hobbici, Elfy i Krasnoludy i inne Wolne Ludy! Od dziś dołączam do Patronite

Co to jest Patronite? Patronite łączy Autorów z osobami, które chcą wesprzeć ich pasję nie tylko dobrym słowem, ale i finansowo. Patroni wpłacają regularne, comiesięczne kwoty na konto Autorów, a Ci mogą je wykorzystać na potrzeby swojej działalności. Autorzy zyskują możliwość rozwoju, a Patroni – dostęp do wyjątkowych nagród, a także bezcenną świadomość realnego wspierania pasji innych!

Dlaczego dołączyłem? Od lat każdą wolną chwilę przeznaczam na wyjazdy do archiwów, bibliotek, od lat z pasją zbieram i badam źródła, już bardzo długo staram się dzielić z Wami najświeższymi ustaleniami moich genealogicznych śledztw spod znaku #TolkienAncestry i ogólnej tolkienistyki. Czas wkroczyć na kolejny poziom, czyli czas zdobyć fundusze na sfinalizowanie prac: wydanie albumu z pracami graficznymi oraz napisanie i wydanie książki o przodkach Profesora Tolkiena.

Jak pomogą mi Wasze wpłaty? Świat wokół nas bardzo się zmienił. Upada stare, trzeba być otwartym na nowe. Żeby kontynuować moją pracę, przyjmę z wdzięcznością Waszą pomoc finansową. Może dzięki Patronite razem z Wami zrealizuję działania, które nie były wcześniej możliwe? Teraz Wy możecie dodać mi energii do dalszej pracy Tolkienowskiego Indiany Jonesa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz