poniedziałek, 16 marca 2020

Daj się uratować!

Jestem na dobrowolnej kwarantannie z moim mieszkaniu. Już czwarty dzień. Zamknięty, zaopatrzony, chyba zdrowy. Na Facebooku i Twitterze działam na rzecz dobrowolnej pełnej kwarantanny wszystkich moich przyjaciół i znajomych, czyli #ZostanWDomu (i mocno się narażam ale dla ich dobra). Dzwonię do rodziny i przyjaciół, jestem chętny wesprzeć duchowo każdego, kto się boi. Obmyślam, co zrobić, gdy kwarantanna się skończy, jak pomagać rodzinie, przyjaciołom i potrzebującym spoza tego najbliższego kręgu. A dziś mam dla Was taką rewelacyjną (w dosłownym sensie od revelatio) grafikę:


Na tym polega sytuacja każdego człowieka i sens wiary. Wiara to wyciągnięcie ręki po ratunek. Ojciec posłał Syna dla naszego ratunku. Nie ma innej drogi, tylko Jezus Chrystus! 

Objawienie (Apokalipsa) św. Jana mówi:

I rzekł mi:
«Stało się.
Jam Alfa i Omega,
Początek i Koniec.
Ja pragnącemu
dam darmo pić ze źródła wody życia.
7 Zwycięzca to odziedziczy
i będę Bogiem dla niego,
a on dla mnie będzie synem3.
8 A dla tchórzów, niewiernych, obmierzłych, zabójców, rozpustników, guślarzy, bałwochwalców i wszelkich kłamców:
udział w jeziorze gorejącym ogniem i siarką.
To jest śmierć druga».

Daj się uratować!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz